Ostatnie Wpisy

Pierwsza :)

Autor: evellinka | Kategorie:
Tagi: codzienność
11. marca 2015 13:49:00

Postanowiłam założyc bloga i opisywac na nim moją codzienność. Próbowałam pisac w kalendarzu, ale za bardzo bazgrole :), na kompie bedzie to dużo lepiej wygladać.

W skrócie o mnie, kobietka 30lat skończe w tym roku, jak to szybko zleciało. Pracuje w swoim zawodzie tj. inżynier budownictwa, zajmuje się w swojej pracy biurem, budową i wszystkim co potrzeba w danej chwili :), ale lubię to.

W życiu prywatnym, to juz bardziej skomplikowane, spotykam sie z M od 8 lat. Mój M jest rozwiedziony, z byłego małżeństwa ma dwóch synów 12 i 9 lat. Młodszy super dzieciak, do rany przyłóż, starszy no cóż, pewnie bardzo przeżył rozwód rodziców , plus mieszka(ją) z matką, która mogłaby oddac opiekę nad dziećmi ojcu, bo sie nimi nie zajmuje, ale co by ludzie powiedzieli wiec nie oddała, i tak dzieciaki mają przesrane. Zachowanie starszego zależy od nastojów panujących w domu w którym mieszka, mają na to wpływ matka i jej rodzice. Dzieciak jest tym przytłoczony, nie ma tam żadnej akceptacji ani pomocy. Jak jest u ojca to całkiem fajny dzieciak, ale na tygodniu potrafi odstawic niezłe numerki, to pewnie wołanie o miłość ze strony matki, ale ona niestety nie potrafi kochać bezinteresownie, ani pewnie nie ma pojęcia co to jest miłość.

Dlatego tez postanowiąłm pisac o mojej codzienności bo nie mam komu o tych moich odczuciach, sytuacjach opowiedzieć. Moja rodzina niestety nie akceptuje mojego związku, bywa, przez te 8 lat nie udało im się nawet przyzwyczaic do tego. Cóż trudno. Ja mimo różnych trudności, problemów jestm zadowolona, uśmiechnięta, i wiem , że jestem kochana przez M :).

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
2324252627281
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
303112345

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii